duminică, 17 octombrie 2010

Vindecand cancerul din interior spre exterior

Partea intai, "Tratarea cancerului", prezinta esecurile tratamentelor conventionale si arata cum medicina conventionala exagereaza beneficiile acestor tratamente, minimizand in acelasi timp riscurile. Filmul va va oferi informatiile de care aveti nevoie pentru a evalua corect riscurile si beneficiile oricarui tratament si de a vorbi deschis cu doctorul dumneavostra despre astfel de tratamente.

Mai exista de asemenea o sectiune in "Industria Cancerului" ce explica istoria tratamentelor de cancer, suprimarea de tratamente alternative si de ce chimioterapia, radioterapia si chirurgia sunt singure tratamente disponibile in medicina clasica.

Partea a doua, "Vindecarea cancerului" arata cum cancerul poate fi vindecat cu succes cu tratamente dietetice si suplimente naturale. Aceasta explica conceptii gresite obisnuite despre cancer, arata cum dietele concepute pentru a lupta impotriva cancerului au mai mult succes decat tratamentele conventionale, prezinta rezultatele cercetarilor realizate de T. Colin Campbell (Studiul China) si are interviuri cu oameni care au stopat cancerul utilizand un regim alimentar. Se discuta, de asemenea, despre cat de imporatanta este atitudinea interioara in vindecarea nu numai a cancerului, ci a oricarei alte boli.

Un film de Mike Anderson.




2 comentarii:

  1. Felicitari, informatia este foarte utila tuturor.
    Un medic bun, deschis la nou, spunea ca oamenii nu au nevoie de medicatie, dar au nevoie de educatie!
    CaliVita promoveaza un stil de viata sanatos. Si aceasta promovare ne revine noua, partenerilor de afacere CaliVita International.
    Succes si ... cati mai multi vizitatori!
    Cu stima,
    ing Moroseanu Aurel,
    0722588038, 0755336253
    www.business.mycali.biz

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere